Man finner ro i kroppen

I morse var jag ute och körde mitt första roddpass på mycket lång tid, men det kändes ändå som vanligt och det var skönt det. Jag var ute och körde ganska tidigt för att slippa så mycket som möjligt av blåsten. Det var verkligen härligt att köra, jag blir så lugn när jag ror. Man finner ro i kroppen som Barsk hade sagt med sin härliga norrlänska dialekt.

Det jobbiga är bara att jag skaver upp byxorna på sidan och det är inte så kul att få hål i alla byxor och sår på rumpan. Men vi fixade nog till det ganska bra till nästa gång, ska köpa lite teflon att sätta dit med så blir det nog bra.

Köpte två linnen i stan efter träningen. Det var svårt att motstå när det var halva reapriset och jag gick in i affärerna för att fördriva tiden tills bussen skulle gå. Men jag är nöjd med två linnen för bara 79kr!

Nu ska jag fixa någon att äta sen ska jag nog börja pyssla med mitt album. Ska ju göra ett album med bilder från studenten och balen.


Njut av dagen allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0