Lane 5, Kim Döse och Cecilia Velin from Sweden

Ja vad ska jag säga... att sommaren är ganska bra ändå. Jag är ute i solen och tränar varje dag och mår underbart! Just nu är Kim här på besök och tränar med mig. Vi är nämligen uttagna att köra K2 200m, 500m och 1000m på NM! Så nu köttar vi för fullt här i Karlskrona. Så dagarna består av mestadels paddling, beach volleyboll och filmtittande. Och ätande och sovande såklart, that's the life. Det är så mycket roligare att ha en jämn träningskompis att köra tillsammans med och det är ju inte vem som hellst det är ju Kim, Klimpen, Skyddsplasten Döse! Kärt barn har många namn så att säga :)


Ahhh jag är så laddad! Det ska bli kul att köra NM med världens bästa Kim!





Vad händer efter NM Kim? En resa i vinter hade inte varit fel :)



Kommentarer
Postat av: kim d

sötnöt..:)

det är bland annat det vi får ta tag o diskutera i mellan alla mål:P

2009-07-17 @ 23:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0