If I could turn back time!

Det är en av mina bästa låtar måste jag erkänna. Och ja ibland vill jag faktiskt gå tillbaka i tiden... tänk att det är redan är över en månad sedan vi tog studenten. Vart tar tiden vägen?

Igår träffades många av oss igen. Det var 19års kallas hos Lill-Sebbe. Mycket trevligt måste jag säga och det var så roligt att träffa alla. Men det kändes lite konstigt på nått sätt. Det kändes som vanligt men ändå inte. Alla var ju som vanligt och allt var bra. Men det var som man tog förgivet att man kommer träffas till hösten men då kommer alla vara utspridda och det kommer inte bli så lätt att träffas. Men jag vill gärna se en repris på detta! Jag har ju sagt att jag ska ha repris på min 80-tlas fest när jag fyller 20 ;)

Kan det inte vara mars månad och snart är det dags för en skidresa till Trysil... det hade varit bra! Men det kanske är någon som vill åka på en skidresa till vinter ändå? :)

Det kanske inte kommer vara så lätt att samla gänget igen, men vi måste försöka. Jag är så glad över er och min tid på Galären, men tiden med er är inte slut. Det är lite spännande att se vad som händer alla nu framöver. Jag vet inte själv vad jag gör om 6 månader. Det återstår och ser. Om några timmar står jag i gymmet i alla fall !

Ha det bra!




Kommentarer
Postat av: natsi

<3

2009-07-12 @ 20:22:47
URL: http://naataliiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0