En aktiv dag

Jag sov ungefär till halv 9 idag sen åt jag frukost samtidigt som jag kollade på massa försöksheat i simningen. Men det var inte så många svenskar med så det var inte jättekul. Så det blev att knyta löpardojjorna och springa en runda innan lunch. Och efter jag hade ätit packade jag väskan och tog bussen tilll gymmet tillsammans med brorsan. Körde ett pass med komplexa övningar och det gick ganska bra. Åt lite frukt medan jag jag gick ut till klubben efter passet. Där spelades det kanotpolo med hela gänget. Det var en riktigt hård match, fanns inte mycket til regler där inte. Blev väl så bara för att många av de stora grabbarna var med. Jacob är ju i stan några dagar nu. Så imorgon blir det förmodligen paddling med honom. Sen har jag bestämt fika med Emma och kanske allsång :) Det kommer nog bli en bra dag men denna dagen har också varit mycket bra.

Särskillt för Sarah Sjöstöm som satte nytt världsrekord IGEN och tog VM GULD nu ikväll! Det är helt otroligt! Hon är bara15 år gammal och hennes dröm har redan gått i uppfyllelse, bara OS kvar. Go for it girl! :)




Fullt ös på Långö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0