EM Silver till Michaela!

Michela Jonsson, min klubbkompis som bor i Nyköping är nere i Polen och kör maraton EM. Hennes lopp gick i morse och hon krigade sig till ett silver på Junior-EM i maraton. Så himla bra hon är, den där Micheala Jonsson. Jag är mycket imponerad och stolt henne men jag har alltid vetat att hon kan! Ett stort Grattis till dig!

Nu håller jag tummarna för Ilona och Jacob som också är där och kör. Kör så det ryker!

Själv ska jag snart åka till gymmet och träna. Var ute och paddlade i morse, snabbhet med Crille. Det kändes bra! Massor med poäng till Eskimå i Bengtsfors ska det bli!!




Micheala Jonsson in action ; )

Kommentarer
Postat av: Michaela

Taaaack min vän :) det var ett häftigt lopp. Puss

2009-07-24 @ 22:21:30
URL: http://michis5.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0