A L O N E

Nu har Kim lämnat Karlskrona och jag ligger ensam och myser i min säng. Det har varit mycket bra dagar här med hård träning och det har bara gått bättre och bättre tillsammans i kanoten.

Vi har kört pass som Åsa Eklund har skrivit så då är det tufft och jobbigt ibland, men om ett tag blir det lättare för att toppa formen inför NM. Och efter NM när vi kommer hem med medalj har jag henne att tacka. Nej skämt och sido, hon är bra som hjälper mig och jag tycker det funkar riktigt bra med Kim. Så nu när hon har lämnat mig kommer det nog vara lite ensamt och tråkigt ibland.

Just nu är jag väldigt trött och har sovit 1,5 timme efter middagen. Fast det kanske jag ska vara efterdagens tuffa pass. På förmiddagaen körde vi ett mix pass, 8*90/30 (3), 6(45/30/45) (5/3/5), 8*90/30 (2) och eftermiddagen bjöd på start/styrka, 2*1000m med resistans (3) bra driv, 6*2min (10/10...on/off), 4*50m stilla, 2*500m (2+)

Jag tror ändå att det var Kim som gjorde mig extra pigg och glad även om vi sov en del också! Tur att vi syns snart igen :)

Imorgon blir det grillning hos Karolina Persson det ser vi fram emot!

Kommentarer
Postat av: kim

söötis:)

Jag kan bara instämma i det du säger.. det har varit tuft men ändå så sjukt kul och du har gjort så det vart lättare att tränaa:)

2009-07-22 @ 23:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0