12 x 250m

Fy vilket jobbigt pass! 3 set 4 x 250m start varannan minut, så det var ingen lång vila efter de hårda loppen. Jag kände mig aningen trött efter detta och det kändes konstigt att sitta ensam i en kanot och köra. Hade ingen Kim som också tog i och det har ju haft de senaste två veckorna. Kan bara säga att fil och müsli är inte lika gott på uppvägen som på nervägen ;) Undar om Åsa tycker det är kul att sitta och skriva hårda träningsprogram när hon inte själv behöver köra passen.. haha! Skönt att det snart blir lite lättare i träningsprogramet...

Efter passet blev det lite kanotpolo och det är totalt livsfarligt men ändå roligt. Men man vill hellst ha Johan Hedlund på samma lag men det har jag tyvärr inte idag men jag överlede ändå :) 

Snart startar Jacob Holst sitt långa maraton lopp under EM i Polen, jag håller alla tummar jag har för dig!!


Kommentarer
Postat av: kim

Lät inge vidare de där med Muslin du:P

Du som e en sådan fighter köttar väl bara rakt över hedlund?:P hehe..

Massa kramar på dig:)

2009-07-25 @ 14:40:37
URL: http://dkim.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0