Fullt upp!

Det känns som det är mycket denna veckan. Massa saker inplanerade varje kväll, plus att jag har prov och redovisning i skolan på fredag. Men det ska jag nog lösa det med, precis som med allt annat.

Än så länge har jag skrivit på religionen om det indiska kastsystemet. Och just nu har jag lunchpasus, väntar på att maten ska bli klar. Sen är det bara att plugga vidare innan det är dags att åka till gymmet och ha spinningpass för brandmännen. Efter det har jag träningen för ungarna på klubben. Men det är inte slut efter det. Utan då ska jag tillbaka till gymmet och ha spinningpasset igen, men denna gången bara för Josefine som är ansvaring för spinningen och vill se hur mitt pass ser ut. Kommer nog kännas lite mobbat, men det ska nog gå. Det är ju tur att jag har så bra låtar i passet så det inte känns lite jobbigt.

Här är en av dom : 

 http://se.youtube.com/watch?v=xyDRbp1ZPp8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0