Svänger det mycket där?

Igår var vi på föreläsning igen, i Svängsta för att lyssna på en kille som snackade om konditionsträning. Det var sjukt kul, men det var väl vi som gjorde det kul! Egetligen skulle jag inte följa med, men jag blev övertalad av Sebbe.. och det ångrar jag väl inte. 

Det var vi två och Emma och Linda som åkte i samma bil och hade världens discobil till Sebbes favorit låt Pokerface och allsång till sikta mot stjärnorna. Kändes som alla var lite trötta och skrattade åt allt. Men det hände faktiskt en del roliga saker. Min vurpa ner för kullen tyckte tydligen Emma var grymt rolig. Skulle gena ned för en brant kulle och hinner bara ta två steg och sen ramlar jag baklänges pladask och slår i ryggen och sen bakhuvudet och väskan for rakt upp i luften och jag försvann ner för kullen.... ja det såg nog kul ut!

När vi kom hem till Karlskorna igen åkte vi hem till Emma och gjorde massor med pannkakor :) Det var riktigt gott och mysigt. Mycket bättre än McDonald's! Och kanske blir det lika trevligt imorgon kväll med middag och spel och grejer. Jag älskar ELITEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0