Pengar rullar in som det ska, det går bra!

Jag har fått mera jobb på Lok & Motion. De ringde igår och hade lite smått panik och frågade om jag ville ta ett pass till på marinen på onsdagar kl 10. Då ska de köra spinning/core. Så därför måste jag lära mig core under veckan så jag klarar det. Men man har ju ganska vältränad bål så det ska nog inte vara några problem ;)

Skönt att jag inte har så mycket i skolan och kan jobba lite istället. Jag menar det behövs ju pengar till allt i vår. Snart åker jag på skidläger sedan kanske det blir ett vårläger och sen har vi skidresan i Trysil med. Och att ta studenten är inte gratis det heller!

Perfekt att få tre träningspass och 600kr på en vecka :)

Det belev en lugn morgon här hemma nu. Ska in till gymmet efter att jag har ätit lunch. Köra lite gym själv sedan väntar ett spinningpass med NV3 som jag ska leda! Ikväll ska jag till Rosenholm på föreläsning om lyftteknik. Så det blir verkligen en aktiv eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0