Min stora dag!

Jag föddes den 16 januari år 1990. Så idag firade jag min 19 års dag. Att fylla 19 år är väl inte så speciellt men det är alltid kul att bli uppvaktad och få presenter och så. På morgonen kom mamma, pappa, Crille och Emma in och sjöng för mig så vackert och gav mig paket. Det blev en hel del kläder men även lite annat fint.

I skolan firade vid med smörgåstårta och kladdkaka som jag hade bakat till min underbara klass. Hemma på kvällen blev det kalas med tacobuffé och ännu mera kladdkaka ;)

Att fylla år den 16:e januari måste vara lite speciellt eftersom både jag och Tone gör det och vi är ju inte riktigt som alla andra. Utan snäppet bättre skulle jag vilja säga.

Nu är tyvärr dagen slut och strålkastarna släcks över mig igen. Men tack för uppvaktningarna idag!

Nu är det dags att sova, Emma har ju redan somnat och snarkar så gott, haha!

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0