Framtidens vinnare av Jerringspriset

Jag såg självklart på idrottsgalan nu under kvällen. För mig är det helt fantastiskt att se alla prestationer från året, all glädje och allt kämpande av både idrottsmän och kvinnor. Det gör mig både glad och tårögd att se vad många svenskar presterar. Jag hoppas jag själv får stå där som Charlotte Kalla fick göra idag och ta emot Jerringspriset som svenska folket har röstat fram. Det är verkligen ett stort och fint pris och hon var deffinitivt värd priset.

Men jag fick vänta med att glädja mig av något av dessa fina pris och istället ta åt mig fina ord från chefen på Lok & Motion. Hon presenterade mig för den andra personalen och sa detta är Cissi, hon är en väldigt kaxig och cool tjej som började som spinninginstruktör förra veckan utan någon genomgång av det alls. Sånna tjejer vill vi ha fler av!

Det känns riktigt kul att ha börjat jobba där och tjäna lite extra pengar och samtidigt få bra träning och massa kunskaper och allt på en och samma gång.

Tänk vad idrott är KUL! Vad skulle jag göra utan det?

/ Cissi


Kommentarer
Postat av: Siri

Gött Cissi! Jag får masa mig till loket någon gång å hänga på dina pass dårå :)

2009-01-23 @ 20:50:21
URL: http://johanssonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0