Paddling = Känsla

Idag var jag ute och paddlade för första gången på ganska lång tid. Har inte blivit mycket alls sedan jag var i Portugal. Men det är ganska skönt med ett uppehåll från paddlingen och bara träna massa annat. För det har jag ju gjort, mycket skidor framförallt. Och snart blir det ännu mer med familjen Jonsson på sportlovet.

Det var i alla fall härligt att sätta sig i kanoten och paddla lite idag. Men trots att man har tagit miljontals paddeltag och suttit i kanoten flera tusentals timmar så känns det ändå konsigt efter 2 månaders uppehåll. Så det är verkligen känsla i sporten. Och det är verkligen inte samma känsla med paddelhandskar. Nej usch det tycker Cissi inte om. Så jag slet av mig dom efter några kilometer och det blev ännu skönare att paddla. Ju mer kläder du kan ta av dig desto skönare tror jag. Fast paddla naken är nog inte jätteskönt, haha ;) Men i sport-topp och korta tights en solig dag är underbart!

Nu ska jag vidare till gymmet, sen blir det tacobuffé hos Anna Holst!



SM 2008 - K1 200m

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag saknar dig här hemma, och dina uppdateringar här! :)

2009-02-19 @ 23:10:47
URL: http://chokladbollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0