=(

Om en vecka är det roddmaskinstävling i Vaxholm. Det är min första tävling så det är klart det är lite nervöst eftersom det är nytt och så. Och jag vet inte om jag kommer få stöd från min käre far heller.. och visst känns det väldigt tråkigt. Det är alltid skönat att ha med honom när man tävlar. Hade varit lättare och skönare om vi kunde åka bil upp och Emma med kunde följa med. Men nu kanske jag måste kolla på buss, tåg eller flygbiljetter. Vill helst flyga men det är förbannat dyrt. Bara buss som är billigt ju och jag gillar inte bussresor! Emma har sagt att hon följer med ändå, men tiderna ska ju passa med... Hon ska ju till röngen innan vi åker med... Jobbiga problem bara för pappas herrmiddag är planerad samma helg! Klart jag vill att han ska gå. Men samtidigt vill jag ha honom på plats där jag är. Kan han inte klona sig?? Eller vad ska jag göra?? Jag är lite ledsen och fundersam över hur jag ska göra.. klart jag klarar mig, men det känns inte lika bra utan pappi!

Ska väl tänka på tråkigheter nu. Ska på piratfest om någon timme. Tone som har fyllt 20år :) Det ska bli kul, men det blir tidig kväll för min del. Hem till Emma och mysa och sova istället. Imorgon får vi se vad som händer. Vet att jag måste plugga lite till måndag i alla fall.

Ha en trevlig lördagkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0