En välförtjänt sovmorgon

Igår hade jag fullt upp hela dagen och for hit och dit som yra höns. Först hade jag spinning och corepass för marinen kl 10. Efter jag hade duschat och bytt om och klätt på mig den fina och sköna eskimåtröjan skyndade jag mig till Kronan.

För där skulle jag stå och göra reklam för klubben och även Lok & Motion. Magen kurrade som bara den och Emma gick och köpte en kebabrulle medan vi satt där för någon annan lunch hann vi inte med.

Sedan var det dags för spinning igen. Men nu med brandmännen, de är alltid lika roliga. Emma var också med igår och satt där bak och fnissade ibland. Kul att du tyckte jag var duktig instruktör :)

Efter det var det bara att springa upp till Grand Gym och ta hand om killarna i klubben och deras träningspass. De var duktiga tycker jag. Det är ju en del av mit projektarbete att ha deras träning och jag tror det kan bli riktigt bra.

Efter gymmet var det snabbt ut till klubben för årsmöte. Det var lugnt och gick snabbt igår. Så det dröjde inte länge förrän det var prisutdelning. Ojojoj säger jag bara, jag fick de två mest prestigefyllda priserna och jag vart mycket glad :) Så jävla kul att vinna K2 priset över Jacob och Pelle. Men jag och Emma tog ju trots allt SM guld i sommras!

Så det blev en lång och intensiv dag igår så idag tog jag sovmorgon. Hade lite ont i huvudet när jag vaknade. Men nu har jag ätit massor med frukost, gröt, goda mackor med stekt ägg och juice så det känns lite bättre. Men inte helt bra. Jag har väl fortfarnade lite av förkyldningen kvar som gör mig tung i huvudet. Det är dags att klä på sig och ta bussen till skolan nu i alla fall. Har bara en lektion idag, specialidrott och vi ska gå den så kallade plattformen. Det handlar om ledareskap. Sedan ska jag ska på kronan en stund idag med. Innan mitt spinningpass på marinen.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0