Lördag

Ja då var det lördag igen, men jag får känslan av att det är söndag. Jag tror det beror på att vi inte hade samma lördagsträning som vanligt idag men det gjorde inte mig nått. Jag har tränat två pass ändå. Först ett pass ute på havet i roddbåten. Det var lite jobbiga vågor och vindar idag, men det gick bra trots allt. Efter passet upptäckte jag en liten skada på lille Doris :( Som tur väl är skulle Krister laga och plåstra om henne ikväll så jag kan köra imorgon också. Efter roddpasset stacka jag till gymmet. Åt lite mellanmål och hängde där ett tag medan jag väntade på Anna. Sedan blev det ett bra benpass med henne. Var helt skakis i benen efteråt, så det kanske känns imorgon eller på måndag lagom till spinningen. Nu blev jag trött. Får vila några minuter sedan ska jag laga middag till resten av familjen som kommer hem om några timmar. Det blir pannbiffar á la Cissi :)

Ha en fortsatt bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0