Fitnessfestivalen 2009

Nu är jag hemma igen, eller jag kom hem sent igårkväll men då orkade jag inte skriva här. Helgen i Göteborg var mycket bra. Kom upp på fredagkvällen och då gick vi ut och käkade pizza sen gick vi tillbaka och kollade på idol på hotellrummet. Hade hellre velat se idol live på skandinavium, men det var ingen som ville det med mig.

Lördag morgon och dags för hotellfrukost. Jag älskar verkligen frukost buffé. Det finns ju allt man vill ha och lite till! Jag var riktigt mätt och belåten sedan. Kim dök upp till hotellet och det blev två timmar på stan efter frukosten. Därefter tog vi oss bort till mässan. Gick runt och kollade på försäljningen och spanade in alla muskelknuttar och monster, hehe!

På kvällen kollade vi på strongman. Snacka om stora och starka killar!! Det var väldigt kul att se även om det drog ut på tiden lite för mycket. Det slutade inte förrän efter kl 23 och då kan jag säga att jag var trött. Mina ben värkte efter att jag hade gått, jag var trött och hungrig! Så det blev ingen utgång för min del med Kim, Emma och Joel. Istället gick jag till hotellet för att sova. Var ju ändå inte i säng förrän 00.30.

Ny dag och nya tag och ännu mera hotellfrukost. Sedan gick vi bort till mässan och gick runt och kollade på allt. Hade köpt biljetter till body building tävlingen också. Och ja det är väl kul att se tjejer och killar som står och spänner sig som är insmorda i massa brun färg ;)

Tänkte läga ut lite bilder från helgen, men ni får vänta lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0