Sail Karlskrona

Igår började "sailet" här i Karlskrona. Det är som en festival med båtar, öltält, musik, mat, tivoli och lite försäljning. En ganska trevlig sak på året, men jag har kommit på att det också är ganska överskattat. Men det är ju mycket folk ute och det är väl alltid trevligt. Själv kommer jag befinna mig i öltälten om kvällarna, men detta året för att jobba. Det kanske är lite segt ibland, men det var ganska roligt igår, jag träffar ju mycket glada människor och det är bra att tjäna lite extra pengar. Kanske till en resa i höst eller vinter, vem vet. Så ta en titt för mig i dagarna ; )

Jag börjar ju inte förrän kl 8 ikväll, så undra vad jag ska göra fram tills dess. Dags att ta tagi sitt liv efter en skön och välbehövlig sovmorgon och god frukost på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0