Övningskör

Idag tog jag tag i övningskörningen igen. Har inte kört sedan november, men nu måste jag få rutin på det. Har ju lite mer tid till det nu så jag hoppas det ska gå bra. Det gick i alla fall jättebra att köra idag! Mamma skrek inte en ända gång ; ) haha!

Vad har jag gjort annars idag då? Varit ute på klubben och tagit hand om massa skolelever som har provat på att paddla. Dryga ungar säger jag bara! Sen har jag kört spinningpasset på marinen för första gången, det gick ganska bra men självklart skulle CD spelaren krånglade och hackade så musiken gick inte att spela! Så jag fick leta upp en liten CD spelare och lösa probelmet, det lät ju inte lika bra och jag såg inte tiden men det gick. Typiskt att det ska krångla första dagen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0