Knäpp dröm!

I natt drömde jag att jag tog EM brons i simning, på 200m fritt! Men varför just i simning? Fråga mig inte, men det kanske blev en blandning av alla intryck från dagen. Loppet vann Michaela Jonsson och Kim Döse kom tvåa och jag trea och alla vi är ju kanotsiter, haha. Jag blev så lhelt tårögd av lycka efter att jag hade fått min medalj, all förväntan och press som jag hade på mig bara släpptes och jag kunde inte låta bli att gråta. Dock var det ingen som hade trott att jag skulle ta medalj. Sedan slängde Michaela en ros till mig och kollade på mig med glimten i ögat, det var så kärleksfullt och jag blev alldeles rörd. Jag älskar dig Michaela, som jag sa till dig i drömmen!  Jag vaknade upp med tårar i ögonen och en härlig magkänsla laddad för att åka till gymmet.

Jag tror jag drömde detta för att jag hade kollat på bilder på Anna Jonsson som simmar, jag hade pratat om mästerskap och sponsorer och så hade jag pratat med min trånare Åsa om att ha förväntningar och press på sig. Att det går mycket bättre på tävlingar när man inte har det, utan bara kör så det ryker och har kul! Det är precis vad jag har gjort i sommar och det har gått BRA! Det är i alla fall konstigt med drömmar.

Kommentarer
Postat av: Kim

du är bäst cissi haha,, sjukt kul dröm:)

2009-08-27 @ 22:55:35
URL: http://dkim.devote.se
Postat av: Michaela

Gaaaah älskar dig cissi!! Underbar dröm!

2009-08-30 @ 13:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0