Fredag & lördag!

Igår var det en ganska slapp dag hemma. Fixade lite småsaker som man inte hinner med annars. Mailade bland annat en kostrådgivare vid namn Tony som har varit svår att få tag på de senaste åren. Förr hjälte han oss i klubben med kosten och gjorde kroppsmätningar för att se hur mycket muskler, vätska och fett vi hade. Det är väldigt intressant och jag skulle vilja fortsätta med det, därför hoppas jag han svarar mig nu!

Under kvällen igår hade vi kick off med Lok & motion. Vi samlades på luftgevärsklubben för att leka massa lekar, skjuta luftgevär och äta middag tillsammans! Det var en mycket trevlig och skrattfull kväll!

Idag har jag varit ute och kört ett snabbhetspass i kanoten. Det blåste en del men det gick bra där vi höll oss. Det roliga var att pappa var med på nästan halva passet i sin feta havskajak! Han tyckte både det var tråkigt och jobbigt. Så nu vet han hur vi har det ; ) Ska snart iväg och träna igen, fast denna gången blir det spinning! Måste ju ha full koll på mitt pass när det börjar på måndag. Så jag ska köra det för några i klubben + mamma som följer med! Värst vad aktiva mina föräldrar var idag, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0