Ett hav fullt av maneter

Nu efter NM har jag haft kanotskolan hela dagarna. Imorgon är sista dagen och det ska faktiskt bli skönt för det är jobbigt att vara ansavring för det hela dagarna.

Det kryllar av maneter i havet just nu, riktigt äckligt för det känns som det är fler maneter än vatten på vissa ställen. Lite jobbigt för kanotskolebarnen för då vågar inte alla testa de ostadiga kanoterna.

Men tänk om maneterna såg ut som i Portugal, då du!



Imorgon börjar sailet i Karlskrona och jag ska vara där och jobba i öltälten. Det är ju alltid bra att tjäna lite extra pengar, men imorgon kommer det nog bli ganska jobbigt med först kanotskolan mellan 8-17 och sedan sailet mellan 20-24.

Kommentarer
Postat av: Siri

Då kommer jag och hälsar på dig i tältet imorgon tror jag ; )

2009-08-11 @ 23:44:36
URL: http://siiris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0