Emelie har flyttat!

Igår ringde Emelie och frågade vad jag hade för planer under dagen, hade inte så mycket planerat så det blev en spontan resa ner till Kristianstad för att hälsa på Emelie & Erik!

Hon har flyttat dit för att plugga och de bor i en superfin lägenhet tillsammans. Jag blev så sugen på att själv ha en egen lägenhet när jag var där.

De visade mig Kristianstads shoppingställen. Jag köpte en lång rutig skjorta från bik bok! Sen gick vi på resturang och åt billig tre rätters middag, mums. Sedan åkte vi för att hyra film. Väl hemma i lägenheten pysslade vi med lite annat och när vi väl skulle sätta oss för att se film och dricka te så funkade den inte ;( Åkte tillbaka med den och fick en ny men den funkade inte heller... så det var nog inte bra fel på filmen..?!

Eftermiddagen och kvällen var ändå hur lyckad som hellst och jag kommer besöka Kristianstad med jämna mellanrum eftersom Emelie håller till där nu : ) Jag tog tåget hem tidigt i morse för att paddla med en skolklass och nu har jag nyligen tränat och ätit själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0