Det börjar närma sig NM...

Igår åkte jag, Crille, Joel och Emma tillsammans med pappa upp till Bengtsfors på kanottävling för att plocka poäng till klubben i K2 mix cupen. Hur gick det då? Jo mycket bra måste jag säga! Vi tog 12 poäng tillsammans, det blev en andra plats och tredjeplats och vi fick och slagna av en Jönköpingsbåt med Sofia Paldanius och Patrik Viklund som är riktigt vassa. Trots allt kom faktiskt jag och lillbrorsan bara på en andra plats bara några meter efter.

Efter tävlingen åkte jag hem till Kim i Kungälv, så nu är jag här på besök några dagar innan vi åker på NM läger. Så idag var vi ute och körde ett pass sen tog vi bilen till Göteborg och shoppade! Det är så kul att vara i större städer och kolla i affäer, särskillt när det är halva priset på allt i hela surfbutiken :D Så det blev några klipp i stan och jag är mycket nöjd. Vi köpte även ett blått nagellack så vi kan måla våra naglar gula och blå för jag har nämligen ett gult hemma. Det gäller ju att finslipa på de små detaljerna till NM och det är vad vi gör nu i veckan och det känns riktigt bra tillsammans med Kim och inte bara i kanoten utan på land också, vi har kul och passar så bra ihop : )

Kanske hörs vi igen innan NM, glöm inte hålla tummarna den 8-9 augusti annars! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0