Växtvärk is painful!

Jag hade ofta växtvärk när jag var yngre, i 8-13 års åldern ungefär eftersom jag växte så mycket då. Jag grät ofta på kvällarna för det gjorde så ont. Men nu har jag väl ändå slutat växa?! Tro det eller ej, jag har enorm växtvärk nu. Det är fruktansvärt jobbigt, vill bara kapa av benen och dö just nu. Antagligen beror min värk på att jag har jobbat mycket med benen idag (sprungit och rott långt) och tryckt ihop skelettet och sedan ska det rätas ut. För jag brukar få ont när jag har stått upp mycket under en dag.

Om jag försöker sova nu så kanske det går över och är borta till morgondagen. Jag hoppas det i alla fall, för då väntar två spinningpass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0