Vaxholmsroddare

Jaha då sitter jag här i skolan igen alldeles ensam. Jag åkte in tidigare för att se om Daniel kunde ha datorkunskap med mig ensam eftersom jag inte kan senare på dagen. Men givetvis gick det inte, så jag sitter bara här och fördriver tiden fram till halv 10. För då ska jag ha spinning. Men det vågade jag ju inte säga till läraren. Sa att jag skulle jobba med mitt projektarbete ;) Vilken fuling jag är! Men det löser sig, ska träffa honom på måndag.

I Vaxholm var det mycket bra och trevligt och jag och Carro tränade massor. Det gick bättre och bättre och de var imponerade över hur duktig jag är. Det blev två roddpass om dagen och lite löpning och styrka också. Så det blev mycket bra träning. Vi hann även med lite annat. Var på släktmiddag hos familjen Sederowskys mormor och morfar eftersom Carro fyllde 19 år i lördags. Det blev även en fika på Sillis i Vaxholm med kanotisterna. Och innan jag åkte hem belv det en snabbrunda in the town - Stockholm. Jag hittade en vit fin studentklänning på top shop så nu är jag nöjd :)

Förresten Carro tycker vi ska köra VM ihop i rodd och uttagningstävlingen är redan den 23-24 maj. Det känns som det är lite tidigt att tävla redan då. Men det är väl värt att ge en chans. Att köra VM är ju häftigt ;) Men vi får väl se hur sommaren blir...

Mitt påsklov har alltså varit mycket händelserikt och bra. Nu tillbaka till plugget i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0