Vårkänslor överallt

Jag blir så glad när solen skiner och fåglarna kvittrar och vattnet ligger som en spegel. Då är det härligt att paddla och vara ute. Efter förmiddagspasset åkte jag med Emma hem. Vi låg ute och solade en liten stund, det gäller ju att ta vara på alla sol tillfällen ;)

Efter det fick vi sätta igång med maten som vi hade lovat att göra idag. Och det blev grillat och klyftpotatis och en massa gott. Det var riktigt länge sedan jag åt grillat nu och första gången är det extra gott och när man grillar är sommaren påväg.

Så nu luktar jag grillrök och smakar vitlök i munnen.. Det blir en dusch snart och lite godis för att ta bort vitlökssmaken sedan sjunka ner i en fotölj i biosalongen. Jag och Emma ska nämligen se "Män som hatar kvinnor" ikväll. Hoppas den är lika bra som jag har hört.

Ha det så bra i vårsolen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0