Underbara dagar i Trysil

Ja dagrna i Trysil gick väldigt fort, jag hade gärna stannat några dagar till. Allt var helt underbart bra, trevligt sällskap, härligt och soligt väder, bra backar och mysiga stunder. Alla treorna bodde ju i samma stuga, trångt och mysigt var det. Men det gick mycket bättre än vad jag skulle tro. Tråkigt bara att detta var den sista skidresan med skolan. Vi får åka på en egen resa tillsammans nästa år.

Starka och roliga minnen från resan som finns med mig.

- När killarna flyger ut från 45 grders stupet
- När ett gäng bögar raggar på killarna på After Ski
- När jag och Sebbe använde toalettpapper som kaffefilter
- När vi busar med lärarna och skottar igen deras ytterdörr med snö
- När vi får pay back från lärarna och de tar vår nyckel
- Lindas heta bränna ;)
- Sebbes tre snygga vurpor (trippel-bakåt-kullerbyttan, utanför dörren och i Kristinehamn)
- Mitt dålig snowbaord försök

Inget av detta lyckades jag fånga på kort, men bilderna finns i mitt huvud. Jag delar med mig av lite andrabilder istället.

By the way, nu har jag påsklov. Mycket skönt!


    
  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0