Trött i benen och blåsor på fötterna

Det är vad jag har efter denna dagen. Jag var nämligen ute och sprang 13 km själv i morse och det var på lektionstid. Jag hade bara en idrottslektion idag och den tiden fick vi ägna åt att springa, så jag ska inte klaga på livet. Men det var lite jobbigt att springa där kilometer efter kilometer helt själv. Fast jag hade hög musik i öronen och försökte pressa på hela tiden. När jag hade sprungit 10,5km, tänkte jag nu har jag spungit halva göteborgsvarvet, usch vad jobbigt jag sprang lite till sen var jag tvungen att fylla på med lite energi och ta en dusch. Jag tror göteborgsvarvet ändå kommer kännas lite lättare, jag kommer absolut inte springa själv och eftersom det är en tävling blir jag mer taggad till det. Det ska bli en upplevelse att bara vara där och genomföra loppet. Särskilt med ett så härligt gäng som ska dit.

Det blev mera träning på eftermiddagen, över 11km i roddbåten. Det går bara bättre och bättre. Nu ska jag bara kolla upp när jag kan åka och träffa Johan Flodin och köra lite teknik med honom. För er som inte vet så tränar han Frida Svensson som är Sveriges bästa damroddare som kom 7:a på OS i somras. Efter det var jag kanot tränare åt ungdomarna. Så nu är jag trött i hela kroppen och magen skriker efter MAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0