Projektarbete

Jag har nästan skrivit på mitt projektarbete hela dagen känns det som. Det är väl det jobbigaste jag har kvar i skolan. Mitt projektarbete har varit mycket intressant och roligt. Jag har under hösten och vintern och även nu i fortsättningen varit huvudtränare på klubben för de yngre. Det är kul att se när de utvecklas och fortästter att idrotta och tycker det är kul!

Men själva dokumentationen jag ska skriva är mindre rolig. Jag har svårt att veta hur jag ska skriva och få med allt. Så någon frivillg kan gärna få göra det. Fast det är väl mest jag som vet vad jag har gjort och lärt mig så det kan nog vara svårt för någon annan att skriva. Jag har kommit upp i 16 sidor nu så det är inget litet projekt vill jag lova. Skickade in det till min handledare så jag får se vad han säger. Hur går det för alla andra med projektarbetet?

För övrigt så börjar påsklovet imorgon, men det känns inte riktigt rätt. Jag är redo för att gå till skolan och känner inget större behov av att ha lov nu. Det är nog bara för att jag var ledig nästan hela veckan innan Trysil och efter det en härlig skidresa. Jag vill bara umgås med alla underbara människor i skolan just nu. Eftersom vi bodde så nära varanadra ett par dagar så saknar jag er nu. Men jag kommer ha fullt upp på påsklovet ändå, tyvärr är jag inte hemma men jag tror det blir bra ändå.

Glömde förresten säga att bion igår, män som hatar kvinnor var mycket bra. Det var ganka hemska och jobbiga scener men den var definitivt sevärd.

Dags att sova snart kanske, godnatt

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad skönt det känns att man inte är ensam om att skriva på projektarbetet under lovet. Jag vill bara bli klar NU! Hoppas det går bra för dig med ditt arbete? Kram <3

2009-04-07 @ 20:47:07
Postat av: Anonym

Skriver du en rapport? :) Jag är klar och har lämnat in mitt, det blev allt för många sidor :P

2009-04-12 @ 22:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0