Mycket just nu

Ja denna veckan har jag haft mycket planerat. Hela måndagen var jag på utbildning, ledarutvecklingsprogrammet. Igår var jag på föreläsning med en långfärdspaddlare som har paddlat runt sydön på Nya Zeeland, det var häftigt att se alla fina bilder och träffa en sån positiv tjej.

Idag då, jo det är ju en spinningdag. Första passet kl 10.00 och det andra kl 15.30. Där i mellan tänkte jag luncha med Tone. Sedan blir det förmodligen lite paddling ikväll, eller ut och packa kanoten iaf eftersom vi ker till Köpenhamn på fredag. Det är tävling, men jag ska bara åka dit som stöd och ledare och ha kanoten med för att träna lite i. Sen efter paddlingen är det möte för ledarna i klubben... så det blir en lång dag.

Imorgon är det också massor planerat. PROJEKTABETET ska in! Men jag ligger mychet bra till. Det finns ju andra som kommer stressa ihjäl sig idag och imorgon känns det som. Sen ska vi till arbetsförmedlingen med skolan. Efter det ska jag ha spinning på marinen och sen ska jag ta tåget till Bräkne Hoby för att gå på hälsokväll hos Emelie. Det blir nog trevligt.

Nej nu måste jag packa väskan och göra i ordning mig. Hörs en annan dag när jag har mer tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0