Äntligen klart!

Det  blev en sen kväll. Var på hälsokväll hos Emelie, vilket var mycket trevligt och var hemma strax efter klockan 10 och då hade jag mängder av saker att göra. Packa till helgen, rätta projektarbetet och skicka in det och äta lite och så. Jag hann iaf klart med arbetet och hade faktiskt 6 min till godo ;)

Men anledningen till att det kom in i sista sekund var faktiskt Olas fel. Eftersom han inte hade hunnit rätta det tidigare, utan gav det till mig idag och sa du måste skicka in det innan 24.00. Nu har han fått sitt arbete i alla fall och jag ska skriva ut det imorgon och ge honom det i handen med, 25 sidor plus lite bilagor. Det känns så skönt att vara klar med det! Det är inte mycket kvar i skolan nu.

Fastnade framför gamla bilder från gymnasiet. Vilka underbara år vi har haft.

Men nu måste jag sova, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0