51 dagar kvar!

Den bästa söndagen någonsin. Det känns inte som söndag för jag är pigg och glad och full av energi. På morgonen var jag ute och körde min lilla roddbåt idag igen. Kanske ska ge henne ett namn, har ni några förslag? Inte för att det är min båt, men hon kan ändå få ett namn. Alla båtar ska ju ha ett namn, väl?

Nu under kvällen har vi varit hemma hos Martin och grillat och lekt lekar. Det var mycket trevligt. Men vad blir det inte i ett underbart sällskap :) Kommer vara så sorgligt att lämna alla er bara. Det är bara 51 dagar kvar tillsammans med er nu och tiden kommer gå fort. Vi måste ta till vara på dagarna och fortsätta hålla ihop sen också.

Ni är underbara <3 puss och kram till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0