Välkommen tillbaka, Anna!

Åhh vad trött jag blir på dessa förkyldningstider. I morse när jag vaknade hade jag lite ont i halsen igen. Så det blev ingen träning. Utan istället ställde jag om klockan och sov några timmar till. För jag började inte förrän 11.20 och jag hade bara en lektion då.

Efter lunch träffade jag Ola och Anna och följde med dom hem. För Anna kom ner hit igår och har flyttat ihop med Ola nu. Så jag passade på att hjälpa dom att packa upp allt. Det blir en del saker när man flyttar. Tur att inte vi ska flytta nån stans nu, vi som har så mycket saker!

Det känns som fredag idag. Bara för att jag inte har tränat och så var jag ju hemma hela dagen igår och förut har jag ju alltid varit hemma på torsdagar. Men det är trots allt en dag kvar i skolan. Men dagen går nog fort. Sedan ska jag på lite 18 års fest hos några i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0