TRÖTT!

Idag när jag vaknade var jag riktigt trött. Men trots det började jag dagen med ett spinningpass. och efter det blev jag ännu tröttare och sen fick jag ont i magen. Så jag har inte riktigt varit på humör idag. Sen gjorde inte vädret det bättre, regn och rusk. Men jag var i alla fall utrustad med regnjacka och stövlar idag. Så jag kunde hoppa i vattenpölarna om jag det ville :) Blev ingen paddling idag, istället åkte jag hem och sov lite. Sen har jag bara ätit och pluggat och skrivit träningsprogram till knattarna.

Imorgon blir det sovmorgon, idrotten kl 10.15 blir teoretisk och jag orkar inte vara överambitiös och träna innan den. Inte imorgon i alla fall!

Ser fram emot en bättre dag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0