Tränare som projektarbete

Efter att Joel flyttat så har jag blivit huvudtränare på klubben. Jag tycker det är kul och det går bra också. Vi har träning fyra gånger i veckan just nu. Och det är många som tycker det är kul och kommer och tränar. Fast dock mest killar och självklart är nästan alla födda -96!

Och mitt jobb som tränare kommer även att vara projektarbetet i skolan. För alla måste göra ett projektarbete sista året på gymnasiet. Och det är ju prefekt att ha detta eftersom det måste göras ändå. Och det är ju något jag tycker är kul och skulle kunna tänka mig att arbeta med.

Idag var det 11 barn på träningen! Tycker det är riktigt bra jobbat och de blir duktigare och duktigare. Jag försöker ju lära dom allt jag kan ;) Tänk om alla fortsätter och åker med på SM nästa år, vilken storklubb vi kommer vara då! Jag hoppas jag lyckas hålla kvar dom och utveckla allihopa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0