Tiden bara rinner iväg...

Veckorna går väldigt fort nu känns det som. Jag fattar inte riktigt att jag går sista året på gymnasiet nu och ska ta studenten till sommaren. Men igår pratade vi om det på mentorstiden. Delade in oss i olika grupper vad man ska ha ansvar för. Det är mycket saker som ska planeras och fixas. Mösspåtagning, champagnefrukost, middag med klassen, balen och båtfärden. Jag är bal ansvarig, så jag ska se till att det bli en lyckad kväll. Undra bara vem man ska gå med? Och hur klänningen ska se ut?

Jag blir helt pirrig och nervös när man tänker på det det. Men tänkt vad sorgligt det kommer vara att lämna alla. För NV3 är väldens bästa klass!! Och det är nu man har börjat lära känna alla mycket bättre så då är det ju jobbigare att lämna dom.

Vad har jag gjort annars idag då? Tja det var gym på mogonen.. sen lunch därefter matte lektion och sedan var det löpträning på sftermiddagen! Slappt, jag vet och jag gillar det!


Kommentarer
Postat av: nats,

nv3 in my heart :)!

2008-09-13 @ 11:35:42
URL: http://naataliiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0