Portugal, here I come!

Yes, jag som inte trodde det skulle bli av men nu blir det höstläger. Bara för att Kim och Pelle bestämde sig för att följa med. Sen får vi se om Jacob också hänger med, det är ju alltid kul med många. Det blir skönt med sol och bad och massa träning i alla fall. Älskar det stället, det har allt!

Annars har det varit en mycket lugn dag idag, känns skönt så här efter säsnongen, det behövs alltid då. Men imorgon hade jag tänkt träna och plugga lite.. sen får vi se vad jag mer gör. Lagar ännu mera mat till helgen måste jag också göra. Gjorde köttfärssås till ca 30 pres idag. Eftersom vi ska ha teknikläger hemma.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mera... klockan är mycket och det är nog dags att sova även om jag är ganska pigg.




PORTUGAL - 07
.

Kommentarer
Postat av: kim d

det ser ju grymt härligt ut, och är det inte joel som bara har linne?=)

2008-10-19 @ 18:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0