Jävla irakier!

Det är nått långt och konstigt nummer som har ringt mig nu varje dag sedan i söndags. Man kan inte söka på vem det är men däremot att de ringer från Irak! Vad fan är det för idiot som ringer och vad vill dom mig? Kan de inte bara sluta ringa!! Och om man försöker svara så går det inte. Och personen lägger typ på med en gång. Skulle bli gladare om någon annan ringde mig :) gärna nån jag känner!

Det har varit två riktigt slappa dagar i rad nu. Igår paddlade jag och Emma på morgonen, sedan hade jag bara en enda mattelektion i skolan, lunch och fixa present till Emelie och sedan hem och sova lite innan nästa pass. Ja jag gillar mitt schema just nu, haha! Och idag har jag paddlat med Niklas och hans elever på Sunna och sedan plockat svamp på Rosenholm. Men det var ingen bra svampskog. Men jag hittade iaf två kantareller.

Träffade förresten Tone på stan igår Jag blev så glad av att se henne. När jag var på Stadium och provade skor så får jag syn på henne när jag vänder mig. Och där står hon och lyser upp hela affären med sitt leende, det är nått jag har saknat. Så flytta hit igen nu så vi kan ta en fika och mysa lite.




Jag har saknat dig - Lillbiffen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0