HÖST!

Igår var jag på Verkö hemma hos Erik, Cornelia och Johan. Det var mycket trevligt och han bodde väldigt fint. Åt lite mat och snackade skit och sjöng singstar var det vi gjorde. Och jag och Emelie tetade hans stora studsmatta, haha vad kul det var! Sedan drog några av oss in till stan. Men där var det inte en kotte! Hoho, vad håller alla hus?? Det var ju trots allt fredag, men ändå. Så vi stannade inte länge inne på play bar förränn vi gick till Michel's och åt kebab istället, haha :) Karlskrona saknar några ställen för yngre att gå ut på. Det finns bara, PM, Play Bar och Piraten. PM är det dålig musik och konstigt folk på. Play bar är litet och ganska tråkigt. Piraten har väl sina fördomar, men jag gillar ändå det bäst för där kan man dansa och det är det som är kul :) Så dit går vi nästa gång!

Nu känns det verkligen som höst. Det är kallt och tråkigt. Lång tid kvar till våren och sommaren. Och man har inget direkt att se fram emot på ett tag. Det blir bara mörkare och mörkare. Och i Karlskrona blåser och regnar det! Usch, då vill man bara ligga under en filt hemma och mysa. Eller nått annat skoj. Därför bestämmde jag och Karro oss för att gå på bio ikväll. Ska se Mamma Mia, många säger att den ska vara bra. Det blir fika innan dess också :) Ska kul att träffas och prata lite. Jag hoppas Waynes har öppet till efter kl. 20.

Hösten kan vara lite mysig, men jag föredrar hellre sommar och sol. Då blir jag pigg och glad! Men det är tur jag har alla vänner som lyser upp mina dagar <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för en trevlig kväll bruden :)

2008-09-13 @ 15:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0