Hemmafru

Ja, det är precis vad jag känner mig som. Har både varit hemma igår och idag från skolan. Idag har jag bara gått här i huset och plockat och städat i ordning och gjort ännu mer mat till tekniklägret vi ska ha i helgen. Idag gjorde jag kasslersås till typ 30 personer. Ganska kul att laga mat, men jobbigt att göra så mycket. Hade nog inte velat jobba med det varje dag. Men vem vet, mitt liv kanske slutar som kock eller bamba-tant? ;)

När man står här i köket och lagar mat så spelas musiken på hög volym. Och jag har fastnat för Amy Macdonald, så snuskigt jävla bra hon är som Danny Hallmén skrev.

Vad ska jag mer göra nu då? Måste bädda klart åt Åsa i stugan och plugga lite innan det är dags för träning kanske.

- Jag glömmer aldrig vad du har lovat!


 

Amy Macdonald - Run

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0