Guld helg!

I helgen var jag i Västerås. Åkte upp för att tävla men vi hann med mycket annat roligt också. På fredagkvällen var jag och Emma på Takida och Backyard Babies. Men det var ju Takida som räknades. Det var då vi stod längst fram och skrek och var helt galna. Dom är ju sååå bra!! Men usch vad varmt och jobbigt det var bland allt folk ett tag.

Hela lördagen spenderads på stan. Och jag hittade lite nya kläder, bland annat en adidaströja som jag blev förälskad i. Hade jag inte hittat någon som var snygg och passade hade jag dött! För ett tag var jag riktigt deprimerad. Men en blå adidaströja och en lunch på Wayne's räddade mig :)

På söndag var det tävling, det var ju trots allt därför vi hade åkt hit. Och många tyckte jag var lite knäpp och lat som bara tävlade då. Men jag hade ju så mycket roligare än dom som bara hade tävlat. Så kul är det ju faktiskt inte. Körde K2 med Jacob och ja det gick väl sisådär... Kom 6:a och Emma och Pelle 4:a, så tyvärr har vi ingen chans att vinna cupen nu. Nu är det bara en tävling kvar, och det är höstregattan. Och jag kom på att jag har gjort min sista tävling som junior för på höstregattan kör man mot de stora seniorerna. Aaaahh!! Skönt att köra utan flytväst i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Ola

Fast får du köra utan flytväst på höstregattan? Du är ju fortfarande junior då:P

2008-09-02 @ 20:00:46
Postat av: Cissi

Fan, det kanske jag inte får :(

2008-09-02 @ 20:30:19
Postat av: Pelle

Haha, jag tror faktiskt inte du får det:)

2008-09-02 @ 21:20:34
Postat av: Karro

Adidas is the shit ;D

2008-09-02 @ 21:54:36
Postat av: Cissi

Jag som försökte se några fördelar med att bli senior. Men på höstregattan finns det nog inte så många då.. kanske att slippa pressen att prestera så bra.

2008-09-02 @ 22:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0