En lång dag...

Jag tränade trots allt på gymmet idag innan skolan. Lyckades ju inte få med mig Sebbe O dit men fick ändå sällskap på träningspasset av vår andra Sebbe i klassen. Han är duktig och ambitiös. Så det blev ett bra ryggpass. Sedan några lektioner i skolan. Och på håltimmen gick jag och Nanna till Waynes och drack en latte. Den var välbehövlig och gjorde det lättare att fokusera sista religionslektionen. Sedan var det träning med knattarna. Löpning idag och de kämpade på bra och jag körde ganska hårt med dom. De fick springa 6 km, sedan lite utfall och stretching. Men de behöver dom! Sedan har jag lagat mat och pluggat lite här hemma. Och suttit framför datorn som vanligt...

Imorgon ska jag hjälpa Anna att flytta lite saker till Växjö. Sen får vi se vad som händer resten av dagen, bliv väl träning på kvällen i alla fall.

Men nu tänkte jag sova, godnatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0