Årets sista kanottävling

Idag åker jag till Jönköping, på höstregattan och detta är årets sista tävling. Under denna tävlingen tävlar man alltid i den klass som man ska köra i nästa år. Så jag bli senior och får tävla mot de allra bästa. De kommer bli riktigt tufft motstånd. Men vissa är ju 10 år äldre eller nått så det är ju bara att träna vidare om man vill nå dit.

Jag känner att jag ska göra mitt bästa utifrån mina förutsättningar idag. Bara fokusera på mig själv och få till bra flyt och känsla under loppen. Placeringen är inte det viktiga nu. Det får komma senare.

Men det bästa av allt med helgen är ändå att jag kommer få träffa Karin! Det var på tok för länge sen nu och jag har saknat henne så. Hon är så söt som säger att hon ska ta hand om mig i helgen och laga mat tills jag kommer upp. Hon flyttade nämligen hit efter sommaren och pluggar nu mera juridik där.

Nu ska jag bara äta lite lunch och fixa klart innan jag åker ut till klubben. Sen bär det av...

Snart kommer jag, HELAN <3 HALVAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0