Tiden framöver...

Nu går tiden fort och det är mycket planerade saker i min kalender. Det är bara en vecka kvar i skolan sen är det höstlov! Och på fredag kommer lilla Karin på besök, mycket trevligt. Pelle kommer även hem snart. På lördag blir det pokerkväll med gänget på klubben. Denna gången ska jag vinna, ska öva på mitt pokerface i veckan!

Sedan är det lov med massa träning och annat skoj hoppas jag. Har pratat lite löst om att åka till Kalmar med Emelie och Hanna typ, kanske gå ut en kväll också. Jag hoppas det blir av! Sen kommer Jacob och Erik hem i slutet av veckan och det blir träningsläger från torsdag-söndag. Men lite annat skoj också!

Sen är det bara en vecka ungefär till det bär av till lite varmare breddgrader. Då åker jag till Portugal på träningsläger men klubben. Och så åker ju Kim med :) Det kommer bli riktigt bra tror jag!

Det är skönt att ha sånna här guld stunder att se fram emot, det behövs nu när det är lite segt i skolan och vädret kan vara tråkigt. Men det är bara att kämpa på, tiden går fort!

Dags att plugga lite så jag klarar veckan innan lovet!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Troligtvis kalmar på tisdagen och utgång onsdag :)

2008-10-19 @ 17:38:41
Postat av: Cissi

Det tycker jag låter bra, får planera det i veckan tycker jag :)

2008-10-19 @ 18:13:39
URL: http://cissivelin.blogg.se/
Postat av: Emma

Man behöver inget pokerface för att komma långt.. remember that!

2008-10-19 @ 23:24:50
URL: http://chokladbollen.blogg.se/
Postat av: Cissi

Haha nej man behöver bara le som du ;)

2008-10-20 @ 19:56:13
URL: http://cissivelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0