Strömstad, efter en bra helg hemma

Igår blev det ett långt paddelpass i K4:a med Joel, Gustaf och Emma. Det var kul att köra lite K4 igen. Men det var ganska jobbigt att det skulle blåsa och skvätta så jävla mycket vatten i 2 långa mil. Sen var det bara hem och äta och ladda inför kvällen. Det blev utgång med underbara galärenmänniskor och kanotvännerna! Nu har jag och Tone äntligen varit ute och dansat loss tillsammans :) Det får vi göra om!

Idag hade jag träningen på morgonen. Sedan har jag bara ägnat dagen åt att packa och ta det lugnt. Var ganska trött med bara 4,5 timmars nattsömn så jag fick sova lite på dagen. Men jag hann med att springa en liten sväng också under eftermiddagen.

Imorgon åker jag till Strömstad för ett besök på roddgymnasiet. Det ska bli mycket spännande och roligt. Får se vad som händer och hur det slutar! Jag hoppas jag har tillgång till internet där så jag kan berätta hur det är och sköta plugget.

Annars får ni ha det så bra tills jag kommer hem, på fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: e m m a

Dricker du whiskey och i sådana fall, vilken är din favorit?

2008-10-12 @ 22:05:36
URL: http://harnqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan!

Snart hade jag tänkt inviga en liten tävling på min blogg med en rosa goodie-bag i potten.

Håll gärna utkik under de närmsta dagarna.

Ha en trevlig kväll!

Kram Sofia

2008-10-12 @ 22:05:48
Postat av: Anonym

Hej!

Haft en bra helg?

sorry för jag tipsar om min te tävling

http://enlitentax.blogg.se/2008/october/te-tavling.html

vissa blir sura :/

men behöver tävlande ,:)

hoppas du vill delta

2008-10-12 @ 22:05:53
Postat av: nats,

hälsa frittflyt i strömstad! ;)

2008-10-12 @ 22:39:49
URL: http://naataliiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0