Roddaren Velin

Jag är på plats i Strömstad och tränar för fullt och det går mycket bra. Igår fick jag kolla på lite teknik och testa själv på vattnet vid bryggan. Och sedan körde vi lite roddmaskin och gym på kvällen. Och idag har det blivit en tuff träningsdag med tre pass. Terränglöpning i 60min i morse, rodd med Bernt i 1,5 timme och sen rodd/cykel i 60min på eftermiddagen. Så man är allt lite trött nu och jag tror jag behöver fylla på energiförådet lite om jag ska orka simma imon kl 6.00. Usch det låter jobbigt bara jag tänker på det, men det ska nog gå bra.

Jag trivs i alla fall här och det går mycket bra. De tycker jag är duktig och ser mina kapaciteter! Så kanske är det roddare jag blir trots allt. Har tom blivit paxad av en tjej att börja i hennes klubb så vi kan tävla tillsammans ;) haha!

Vi hörs senare, kram!


 




Kommentarer
Postat av: natalie

hur orkar du? :)

hoppas allt är bra i strömstad! ;D

2008-10-14 @ 20:14:07
URL: http://naataliiie.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ja här är det ingen dans på rosor inte!



Men jag gillar det, och tycker det är kul här :)

2008-10-14 @ 20:36:57
URL: http://cissivelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0