Regn och rusk!

Jag gillar verkligen inte denna årstiden. Det är så tråkigt väder ute, bara regnar och blåser. Så idag blev det MAQ träning inomhus istället för paddling. Jag känner nästan att jag skulle kunna gå i ide nu några månader om det är så här. Eller åka till värmen. Jag längtar efter sol och värme, jag vill åka till Portugal nu :)

Måste försöka plugga lite idag. Sen har jag ju ett långt roddmaskinpass som jag ska genomföra. Tror jag flyttar in min roddmaskin och kör det framför tv:n. Jag ska ju trots allt ro 1,5 timme.

Så det är dags att vila och ladda inför passet. Tror jag ska sova en stund, det är så skönt här i sängen med duntäcke och allt. Får berätta sen hur det gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0