Hemma från Strömstad

De sista dagarna i Stömstad var bra. Underbart höstväder och bra träning och det gick bättre och bättre med roddandet. Och jag lärde känna gänget i Strömstad bättre och bättre, trevligt folk! Och det är tur att facebook finns så man kan hitta dom där och fortsätta hålla kontakten.

Idag åkte jag tåget hem igen. Resan gick bra men jag trodde jag skulle missa tåget i Göteborg eftersom bussen dit var försenad pga bilköer. Men jag hann som tur väl va! Annars hade jag fått sitta och häcka på stationen ett bra tag.. och köpa en ny biljett också.

Just nu känner jag mig väldigt trött bara, trött efter veckan och resan. Så jag orkar inte skriva mer idag. Tänkte bara se vem som åker ut ur idol. Sen ska jag soovaa :)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0