Galären 10 år!

Igår var det jubleumsfest för skolan med massa musik och annat kul. Amanda Jensen var på plats och sjöng för oss. Det kändes lite häftigt att skolan hade ordnat en sån stor fest. Det är nog inte många skolor som får vara med om något sådant. Det är därför man han valt Galären : )

Tänk att jag snart har gått sex år på denna skolan. Vad tiden går fort men jag har varit med om mycket roliga saker. Och träffat massor med underbara kompisar och härliga lärare. Jag är nöjd med mitt val och tiden här!

Efter jubleumsfesten gick hela gänget till Nivå. Umgicks och hade väldigt mysigt, alltid lika trevligt. Kul att träffa på Tone också. Det händer ju tyvärr inte så ofta längre. Vi som har sagt att vi ska gå ut nån gång och fira varandra eftersom vi fyller år samma dag. Men inte har det blivit av. Och vi fyller ändå den 16 januari. Ganska illa! Men på lördag är det bestämt att det blir fest och dans med henne : )


Kommentarer
Postat av: Emma

ja det var mysigt och trevligt i onsdags :)Nu kan man i alla fall säga att man sett Amanda Jenssen. Hoppas på en ännu mer lyckad kväll imon, vännen. puss puss

2008-10-10 @ 16:11:06
URL: http://chokladbollen.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jag hoppas med på en lyckad kväll imon!!

2008-10-10 @ 16:30:22
URL: http://cissivelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0